Кошик
441 відгук
УВАГА! Ми працюємо по частковій або повній сплаті за товар!
+380 (63) 338-99-30
Such
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаВдправка з післяплатою після оплати 10% від суми замовлення (але не менше 100 грн) або після 100% передплати. Зверніть увагу, що Ви додатково сплачуєте 20грн + 2% від суми післяплати! Всі замовлення до 200 гривень відправляються після 100% передоплати. Якщо Ви замовляєте посуд - ознайомтеся з умовами транспортування і доупакування на сайті компанії перевізника - https://novaposhta.ua або скористайтеся послугами упаковки нашого складу. Всі посилки відправлені будь-якою транспортної компанією не залежно від форми оплати повинні бути оглянуті на відділенні транспортної компанії, та за необхідністю складання акту огляду, що б ми змогли компенсувати або замінити бій при транспортуванні або дефект.
  • Доставка поштоюПісля 100% передоплати. Відправлення 1 раз на тиждень по п'ятницях.
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата (тільки з частковою передоплатою)Тільки Новою поштою. Відправка післяплатою після оплати 10% від суми замовлення (але не менше 250 грн) або після 100% передоплати. Зверніть увагу, що Ви додатково сплачуєте 20грн + 2% від суми післяплати! Всі замовлення до 300 гривень відправляються після 100% передоплати.
  • Безготівковий розрахунок (на карту монобанк)На карту монобанк або на розрахунковий рахунок (без ПДВ), але додатково + 5% від суми замовлення.
  • Оплата на карту Monobank 4035 2000 4119 6467 ФОП Сичов Олександр Васильович
  • Післяплатаз частковою передоплатою на карту 10% (але не менше 300 грн).

Гарантія:

Ремонт продукции производится только в период гарантийного обслуживания , при наличии документа удостоверяющего факт покупки товара в нашем магазине ( товарно-транспортная накладная )
Срок ремонта в среднем составляет 14 дней. При необходимости более длительного ремонта , информация об этом сообщается в телефонном либо письменном виде.

Неполадки не попадающие под гарантийное обслуживание :
1. Вызванные физическим вмешательством в товар ( электроника ) .
2. Вследствии физического повреждения.
4. Вследствии неправильного использования товара.
5. Вследствии попадания в товар сторонних предметов, жидкостей, насекомых.
6. Блоки питания, аккумуляторы, другие мелкие аксессуары.

Доставка товара на гарантию осуществляется за счет покупателя.

ВАЖНО!!! Товар отправленный Укрпочтой возврату и обмену не подлежит, т.к. данная транспортная компания не очень качественно перемещает грузы, а в случае боя не выплачивает компенсацию. Т.е. выбирая данную транспортную компанию ответственность Вы берете на себя.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner